lubukzai

Sini..Sana..Situ…

Kasih Untuk Seorang Yang Istimewa

KASIH….

Kau adalah sumber inspirasiku
kehadiranmu dalam hidupku
membawa sinar bahagia
Kau sungguh istimewa bagiku

KASIH….
Mencintai dirimu
memberiku harapan
Setiap kali aku kecewa
kau datang mengubati kekecewaanku
lalu aku bangkit semula

KASIH….

Tidak pernah kulupa
kau selalu menggembirakanku
Setiap kali aku bersedih
bila mengenangkanmu
hatiku bertukar menjadi gembira

KASIH….

Setiap kali aku kesunyian
kau selalu disampingku
Setiap kali kau tersenyum
membuat jantungku berdenyut denyut

KASIH….

Kutujukan puisi kasih ini istimewa untukmu
sebagai tanda betapa bermaknanya kau bagi diriku

KASIH….

Aku amat mencintaimu

28 Januari 2009 - Posted by | Puisi/Sajak

1 Komen »

  1. sebagai manusia naluri kasih sayang memang tidak dapat dipisahkan. Menerima dan memberi kasih sayang adalah lumrah dan keperluan rohani yang perlu diisi oleh setiap insan. Namun begitu menerima kasih sayang lebih bahagia daripada memberi kasih sayang. Jjika kasih sayang diterima dan dihargai…berbahagia lah hati…..

    Komen oleh umi | 30 Januari 2009 | Balas


Tinggalkan Jawapan

